Kundesenter


Våre servicerutiner:

Alle returer som sendes til Telefast, må inneholde RMA nummer (jfr. Kundesenter/retur).

Dersom dette mangler vil dessverre returen bli avvist. Ved innsendelse av telefoner husk å bruke Bring sin bedriftspakke for å sikre rask behandling.

 

Vår hovedsamarbeidspartner på service er CONMODO, se detaljer nedenfor for hvilke produsenter dette IKKE gjelder.

 

Ved retur av ZyXEL og Nokia telefoner, ta kontakt med kundeservice.

 

 

 

 

 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.