Kundesenter


Hei,

 

Plantronics håndterer all service selv. De reparerer ikke produktene, men leverer nye produkter til kunden der han er i hele verden innen 24-48 timer

 

Kunder kontakter 800 11 336 og de blir hjulpet igjennom dette.

 

 

Plantronics:

Plantronics stiller med supporttjeneste (TAC) 5 dager i uken fra kl 0900-1730  på skandinavisk språk. Vi vil også fra tidlig i 2017 by på 24/5 support, der support fra 1730-0900 vil foregå på engelsk. Alle man møter på vår supportlinje er folk som er ansatt hos Plantronics, og ikke noe innleid kundesenter, og disse har også nærhet til quality management hos oss. TAC vant også 2016 Global Frost & Sullivan Award for Customer Service Leadership (http://ww2.frost.com/news/press-releases/frost-and-sullivan-lauds-plantronics-humanizing-technical-services-experience/). Telefonnummer til TAC er 800 11 336.

 

Ved reklamasjoner vil erstatningsprodukter sendes ut normalt sett samme dag, og dette gjelder de fleste steder  i verden (garantien, support og service gjelder naturligvis worldwide), sluttkunde eller forhandler returnerer deretter det defekte produktet. Dette betyr at sluttkunde vil ha erstatningsprodukt innen 24-48 timer, litt avhengig av geografisk lokasjon. Alle modeller har 2 års garanti.

 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.